E. Squadron
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
E. Squadron

Het forum van E. Squadron
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Oorlog? stem!

Ga naar beneden 
5 plaatsers

Welke alliantie de oorlog verklaren
MCR
Oorlog? stem! Vote_lcap60%Oorlog? stem! Vote_rcap
 60% [ 3 ]
Barbaar
Oorlog? stem! Vote_lcap20%Oorlog? stem! Vote_rcap
 20% [ 1 ]
T.E.
Oorlog? stem! Vote_lcap20%Oorlog? stem! Vote_rcap
 20% [ 1 ]
P.M.
Oorlog? stem! Vote_lcap0%Oorlog? stem! Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 5
 
Enquête gesloten

AuteurBericht
dr noob
Mijnwerker



Aantal berichten : 31
Registration date : 25-12-09

Oorlog? stem! Empty
BerichtOnderwerp: Oorlog? stem!   Oorlog? stem! Icon_minitimewo apr 07, 2010 4:33 pm

Breng hier je stem uit.
Op vrijdag wordt de ally met de meeste stemmen de oorlog verklaard.

Scores:
MCR 1
Terug naar boven Ga naar beneden
StoorZender
Mijnwerker
StoorZender


Aantal berichten : 42
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hier
Registration date : 11-11-08

Oorlog? stem! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oorlog? stem!   Oorlog? stem! Icon_minitimewo apr 07, 2010 5:05 pm

ik stem voor T.E.
Terug naar boven Ga naar beneden
Koeboe
Vrachtpiloot
Koeboe


Aantal berichten : 184
Leeftijd : 31
Woonplaats : Zeegse, Drenthe
Registration date : 02-04-08

Oorlog? stem! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oorlog? stem!   Oorlog? stem! Icon_minitimewo apr 07, 2010 5:26 pm

stem dan ook even in de poll Wink

ik heb voor M.C.R gestemd !
Terug naar boven Ga naar beneden
Little John
Admin
Little John


Aantal berichten : 97
Registration date : 15-01-08

Oorlog? stem! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oorlog? stem!   Oorlog? stem! Icon_minitimewo apr 07, 2010 5:30 pm

StoorZender schreef:
ik stem voor T.E.

En mag ik misschien weten waarom? Wat voor een onderzoek heb je naar de alliantie gedaan of heb je ze gewoon uitgekozen omdat ze onder ons staan?

Zelf ga ik voor Barbaar. Ze staan boven ons wat betreft vloot maar mijn ervaringen met ze hebben laten zien dat ze een makkelijk doelwit zijn en misschien kunnen we onze plek in de toplijst verzekeren als we ze genoeg schade toebrengen.

Daarnaast wil ik direct voor iedereen duidelijk maken dat ik in stem met een oorlog, míts er echt wat gebeurd. Als er na een weekje niemand meer de moeite neemt om te vliegen neem ik contact met de leider van de alliantie op om de oorlog te laten sluiten. Ook zie ik graag wat meer voorbereiding, waar ligt hun vloot, hoe saven ze, hoe kunnen we ze het beste aanvallen? Vrijdag vind ik dus niet een acceptabele datum, vanaf volgende week wil ik nog overwegen. Als jullie een oorlog willen prima, maar doe het dan goed en serieus.

Tot zover mijn mening over het onderwerp. Ik heb tevens een poll toegevoegd, dat werkt wat makkelijker.
Terug naar boven Ga naar beneden
StoorZender
Mijnwerker
StoorZender


Aantal berichten : 42
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hier
Registration date : 11-11-08

Oorlog? stem! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oorlog? stem!   Oorlog? stem! Icon_minitimewo apr 07, 2010 5:38 pm

Ik stem T.E. omdat je nooit wat van ze hoort en ze een nieuwe tegenstander zijn waar je weinig van weet (en volgens mij zijn ze ongeveer even goed)

barbaar heb ik liever niet omdat ik bang ben voor hun rips (ze hebben er aardig wat) en omdat daar 2 vrienden van me zitten.


maar het maakt me allemaal niet zo heel veel uit, ik vind het allemaal wel best Razz

en ik ben het met johnny eens, wie we ook kiezen even voorbereiden kan geen kwaad
Terug naar boven Ga naar beneden
dr noob
Mijnwerker



Aantal berichten : 31
Registration date : 25-12-09

Oorlog? stem! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oorlog? stem!   Oorlog? stem! Icon_minitimewo apr 07, 2010 5:56 pm

Informatie MCR:

Vloot totaal: 99.487
gemiddeld: 12.436

Onderzoeken totaal: 1.251
Gemiddeld: 156

Score totaal: 16.019.150
score gemiddeld: 2.002.394


leden:
overnemer 20.102 vloot stuks (voornamelijk vrachtvloot + 10 k satjes + 10 sterren)
propper09 4.663 vloot stuks
Streetjump (v) 3.913 vloot stuks
langhe 39.995 vloot stuks
Nightfly 2.003 vloot stuks
Ghost Commander 8.309 vloot stuks
Bipske 14.578 (voornamelijk sat's)
Razor9063 (zeer makkelijk doelwit) 5.924 vloot stuks


Enige echte gevaarlijke is langhe.

Totaal aantal manen: 25 (6 in m1/3 in m2/3 in m3/5 in m4/2 in m5/4 in m6/1 in m7/1 in m8/1 in m9)
Totaal aantal planeten: 72. (12 in m1/14 in m2/8 in m3/14 in m4/2 in m5/8 in m6/6 in m7/7 in m8/1 in m9)
Terug naar boven Ga naar beneden
Me My Self and I
Werkloos



Aantal berichten : 13
Leeftijd : 33
Registration date : 14-03-10

Oorlog? stem! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oorlog? stem!   Oorlog? stem! Icon_minitimewo apr 07, 2010 7:58 pm

Ik heb gekozen voor MCR.

De reden is simpel, Barbaar zijn turtels en aangezien wij bijna geen sterren hebben is het nutteloos hun lastig te vallen.
P.M zijn miners daar kun je niet veel tegen doen aangezien ze afgelegen liggen.
T.E. heeft maar één leuke vloot die morgen door mij en KoeBoe gecrasht word. Dus verder is er niets interessant aan.

MCR lijk me wel chill. Daar moeten we nog moeite doen voor lange. (Ik weet waar hij ligt).

Verder wil ik nog effe zeggen, wanneer gaan jullie de galaxtool gebruiken? ik bend e enige die de galxtool update met alle MW te scannen en met spionage rapporten in te stekken. Als je problemen hebt met de plugin laat mij iets weten en ik zal helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
StoorZender
Mijnwerker
StoorZender


Aantal berichten : 42
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hier
Registration date : 11-11-08

Oorlog? stem! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oorlog? stem!   Oorlog? stem! Icon_minitimewo apr 07, 2010 9:53 pm

ik gebruik de galaxytool al!
Terug naar boven Ga naar beneden
Koeboe
Vrachtpiloot
Koeboe


Aantal berichten : 184
Leeftijd : 31
Woonplaats : Zeegse, Drenthe
Registration date : 02-04-08

Oorlog? stem! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oorlog? stem!   Oorlog? stem! Icon_minitimeza apr 17, 2010 8:25 am

Oolog aan MCR is verklaart!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Oorlog? stem! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oorlog? stem!   Oorlog? stem! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Oorlog? stem!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Oorlog in u13

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
E. Squadron :: Algemeen :: Archief-
Ga naar: